Η Διαχείριση Χρόνου είναι μία κρίσιμη δεξιότητα.
Στον γρήγορο κόσμο των επιχειρήσεων, η αποτελεσματική διαχείριση χρόνου είναι μια κρίσιμη δεξιότητα που μπορεί να προκαλέσει ή να χαλάσει την επιτυχία ενός υποψηφίου σε έναν ρόλο.
Ο κάθε διευθυντής προσλήψεων, ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να αξιολογήσει κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης είναι οι ικανότητες διαχείρισης χρόνου του υποψηφίου.
Και ο υποψήφιος από τη μεριά του, πρέπει να γνωρίζει πώς να προβάλει τον εαυτό του και πώς να αποδείξει ότι διαχειρίζεται σωστά τον χρόνο του.
Η κακή διαχείριση του χρόνου μπορεί να οδηγήσει σε χαμένες προθεσμίες, μειωμένη παραγωγικότητα και αυξημένο άγχος στο χώρο εργασίας.
RED FLAGS
Αλλά πώς εντοπίζονται τα σημάδια ενός υποψηφίου με ανεπαρκείς δεξιότητες διαχείρισης χρόνου κατά την πρώτη του συνέντευξη;
Ας εμβαθύνουμε σε μερικές κόκκινες σημαίες για να προσέξουμε:
Ασαφείς ή μακροσκελείς απαντήσεις.
Εάν ο υποψήφιος δίνει πολύπλοκες ή μακροσκελείς απαντήσεις σε απλές ερωτήσεις, αυτό μπορεί να υποδηλώνει ότι δεν έχει την ικανότητα να διαχειρίζεται τον χρόνο του αποτελεσματικά.
Θέματα ακρίβειας.
Ένας από τους πιο προφανείς δείκτες της προσέγγισης διαχείρισης χρόνου ενός ατόμου είναι η ακρίβεια τους. Οι υποψήφιοι που φθάνουν αργά για μια συνέντευξη χωρίς βάσιμο λόγο μπορεί να δυσκολεύονται να διαχειριστούν αποτελεσματικά το χρόνο τους σε επαγγελματικό περιβάλλον. Η ακρίβεια μπορεί να υποδηλώνει τον σεβασμό τους για τα χρονοδιαγράμματα και τις δεσμεύσεις τους.
Η προετοιμασία είναι το κλειδί.
Οι υποψήφιοι που πάνε απροετοίμαστοι για τη συνέντευξη πιθανότατα παρουσιάζουν κακές συνήθειες διαχείρισης χρόνου. Η έλλειψη προετοιμασίας μπορεί να σημαίνει έλλειψη ιεράρχησης και οργάνωσης στη ροή εργασίας τους. Αναζητούνται άτομα που επενδύουν χρόνο στην έρευνα της εταιρείας και του ρόλου πριν από τη συνέντευξη, καθώς αυτό δείχνει τη δέσμευσή τους στη διαχείριση του χρόνου.
Ο χρόνος απόκρισης αντικατοπτρίζει την ιεράρχηση.
Η παρατήρηση του πόσο γρήγορα ανταποκρίνεται ένας υποψήφιος στην επικοινωνία, όπως μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή κλήσεις, μπορεί να προσφέρει πληροφορίες για τις ικανότητές του στον καθορισμό προτεραιοτήτων. Εκείνοι που καθυστερούν συνεχώς τις απαντήσεις μπορεί να δυσκολεύονται να διαχειριστούν αποτελεσματικά τις εργασίες τους, οδηγώντας δυνητικά σε σημεία συμφόρησης στη ροή εργασίας τους.
Ποιότητα έναντι ποσότητας.
Οι υποψήφιοι που εστιάζουν περισσότερο στην ποσότητα παρά στην ποιότητα στην εργασία τους μπορεί να είναι ενδεικτικοί της κακής διαχείρισης του χρόνου. Προσοχή στα παραδείγματα εργασίας όπου η ποιότητα διακυβεύτηκε λόγω χρονικών περιορισμών. Δηλαδή, προκειμένου να μην γίνουν καθυστερήσεις στην παράδοση ενός έργου, μειώθηκε η ποιότητα του έργου. Η επίτευξη της σωστής ισορροπίας μεταξύ αποτελεσματικότητας και αριστείας είναι ζωτικής σημασίας για την αξιολόγηση των δεξιοτήτων διαχείρισης χρόνου τους.
Έλλειψη συγκεκριμένων παραδειγμάτων.
Όταν ζητείται από τον υποψήφιο να δώσει παραδείγματα για το πώς διαχειρίζεται τον χρόνο του, η αδυναμία να παράσχει συγκεκριμένα και σαφή παραδείγματα μπορεί να είναι ένδειξη κακής διαχείρισης χρόνου.
Αδυναμία ανάθεσης εργασιών.
Οι υποψήφιοι για εργασία που δυσκολεύονται να αναθέσουν αποτελεσματικά καθήκοντα μπορεί να δυσκολευτούν να διαχειριστούν αποτελεσματικά τον χρόνο τους, με αποτέλεσμα την εξάντληση και τη μειωμένη παραγωγικότητα. Αξιολογείται η προθυμία και η ικανότητά τους να αναθέσουν ευθύνες σε άλλους, κάτι που αντανακλά την κακή κατανόησή τους για την κατανομή του χρόνου και την ομαδική εργασία.
Αναφορές σε προηγούμενες εμπειρίες.
Εάν ο υποψήφιος αναφέρει συχνά ότι είχε προβλήματα με την ολοκλήρωση έργων εντός προθεσμιών ή ότι χρειάστηκε συχνά να εργάζεται υπερωρίες για να προλάβει, αυτό μπορεί να είναι σημάδι κακής διαχείρισης χρόνου.
Ο ρόλος του Συμβούλου Σταδιοδρομίας.
Το να αναγνωρίζει κάποιος τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία του είναι μεγάλο προσόν. Γιατί έτσι θα φροντίσει να τονώσει τις δεξιότητές του ακόμα περισσότερο ή θα προσπαθήσει να διορθώσει τις αδυναμίες του. Όμως πολλές από τις δεξιότητές μας κρύβονται πίσω από συνήθειες και για αυτό δεν αναγνωρίζονται πάντα ως δεξιότητες, ή το αντίθετο, κάποιες συνήθειες θεωρούμε ότι δεν μας επηρεάζουν.
Π.χ. η συνήθεια του να κοιμόμαστε πολύ αργά, ενώ την άλλη μέρα πρέπει να σηκωθούμε πρωί, κρύβει την κακή διαχείριση χρόνου. Γιατί σίγουρα αυτή η συνήθεια δεν μας αφήνει να είμαστε συνεπής στην ώρα μας, και εφευρίσκουμε χιλιάδες δικαιολογίες γιατί καθυστερούμε να πάμε στην εργασία μας.
Η Γνώση του εαυτού μας είναι Δύναμη. Αλλά επειδή πολύ συχνά δεν αξιολογούμε σωστά τον εαυτό μας, κάνουμε λάθη. Είναι ο λόγος που δεν γνωρίζουμε γιατί δεν εξελισσόμαστε στην εργασία μας, ο λόγος που είμαστε πάντα αγχωμένοι, ο λόγος για τον οποίο δεν έχουμε καλές σχέσεις με τους συναδέλφους μας κλπ. κλπ.
Ο ρόλος του Συμβούλου Σταδιοδρομίας είναι να εντοπίσει, να αξιολογήσει, να πληροφορήσει και να εκπαιδεύσει τους συμβουλευόμενους. Στην εποχή που ζούμε,
Κανείς δεν έχει μία πρώτη καλή δεύτερη ευκαιρία.
Συμπέρασμα
Αναγνωρίζοντας τα σημάδια της Κακής Διαχείρισης Χρόνου, μπορούμε να προετοιμαστούμε κατάλληλα για την πρώτη, αλλά, καθοριστική πολλές φορές, συνέντευξη.
Θυμηθείτε, η αποτελεσματική διαχείριση χρόνου είναι μια θεμελιώδης δεξιότητα που επηρεάζει την απόδοση ενός ατόμου σε οποιοδήποτε ρόλο.
Από την πλευρά του εργοδότη, ο εντοπισμός ατόμων με σωστή Διαχείριση Χρόνου μπορεί να οδηγήσει σε ένα πιο παραγωγικό και αρμονικό περιβάλλον εργασίας.
Η ικανότητα να διακρίνει κανείς τις δεξιότητες διαχείρισης χρόνου ενός υποψηφίου μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τις αποφάσεις πρόσληψης.
Μην υποτιμάτε τη σημασία της διαχείρισης χρόνου.